Ubat Penyakit Psoriasis Berasaskan Herba Halia Liar

Respons: 2 comments


Sejenis krim topikal yang diformulasi dan disediakan melalui penyelidikan dan teknologi inovatif. - Terbukti secara saintifik sebagai rawatan untuk psoriasis, sejenis penyakit kulit kronik yang bertompok kemerah-merahan dan bersisik perak berkilat.

Mengandungi 100 % ekstrak tumbuhan daripada famili Zingiberaceae. - Selamat digunakan sekerap mungkin. - Selamat digunakan untuk jangkamasa yang panjang dan boleh digunakan bersama ubatan yang lain. - Selamat untuk kanak-kanak serta ibu mengandung. - Keberkesanannya dapat dilihat selepas 2 - 4 minggu sapuan.

Psorcure merupakan komposisi fitoterapeutik ekstrak tumbuhan daripada famili Zingiberaceae. Ia dihasilkan khas untuk rawatan psoriasis, iaitu sejenis penyakit kulit yang agak serius dan melanda lebih kurang 2-3% penduduk dunia.

 Rawatan PSORCURE dalam jangka masa 2 minggu sahaja berjaya mengurangkan tompokan merah,pigmentasi melanin dan keradangan yang mencirikan psoriasis.
 PROSECURE merancat progresi psoriasis dengan mengaruh apoptosis (program bunuh diri sel) di samping mengurangkan kandungan melanin.

Berikutan pelakuan PSORCURE,sel HM3KO yang berproliferasi menjalani peringkat-peringkat apoptosis (daripada belahan DNA ke kondensasi nuckleus dan pembentukan jasad apoptotik) bersandar masa.

2 comments:

Copyright © A Life with Psoriasis

Sponsored By: GratisDesigned By: Habib Blog